Den skitiga baksidan

fredag 17/4 = gymmet
 
Efter att ha jobbet, mindre framgångsrikt tyvärr, drog jag iväg till gymmet före maten.
Inte proppfullt.
Testade lite intervaller igen, 6*400 blev det.
På den gamla goda tiden hade det varit 14*400 i högre tempo :-(
Så var det gjort.
Baksidan med hemmajobbet är att man inte behöver vara presentabel för att gå jobbet. Träningen gör i alla fall att jag känner mig fräschare.
Middag på resterna från gårdagens kyckling.
Dessert gör jag i stort sett bara när vi har gäster, men idag tog jag en snabb LCHF-dessert.
Just nu degar vi till andra säsongen av Dicte. En dansk serie om en journalist som slipper polisens formaliteter och genar sig fram till lösningar på mordfall i Aarhus. Hittills har fallen haft någon koppling till henne personligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0