Corontänlivet är stillsamt

lördag 4/4 = prommis
 
Vi gjorde en städinsats i sovrummet och installerade våra nya täcken, kuddar och påslakan.
Sedan bestämde jag mig för att ta en lång promenad, som träningspass.
Fint väder och frisk luft.
Kan väl inte bli fel.
 
Skönt var det, men skavsår fick jag.
Tydligen var mina gamla springskor inte så lämpliga.
Helstekt fläkfilé till middag. Rostade rotsaker till.
Tyvärr kommer de potentiellt vackra tulpanerna inte att bli någon succé.
De har redan gått i baklås.
Som avslutning på dagen såg jag filem om Stephen Hawking The theory of everyting.
 
söndag 5/4 = prommis
 
Vissa saker är desamma, trots corontän.
Söndagskryss och kaffe.
Försökte sätta skavsårsplåster, och bytte skor för att kunna ta samma sväng idag också.
Snön ligger kvar, konstigt nog.
Skönt med frisk luft och dusch.
Tyvärr får jag spänningshuvudvärk efteråt.
Är det blodtrycket som tjorvar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0