Början av april

onsdag 1/4 = straffet för gårdagens hårda träningspass??
 
Jodå, 2*2*Treo över dagen för att fixa jobbet.
 
Fyra planeringsseminarier och sedan ett pass med valinfo.
Då måste man vara någorlunda ok.
Valinfot hade i alla fall lockat studenter!
 
torsdag 2/4 = blixtvisit på jobbet
 
För att fixa en del småsaker åkte vi in till jobbet på förmiddagen.
Sedan var det läge att svänga förbi stora mataffären och flerdagshoppa.
Hemma var förra veckans tulpaner visserligen vackra, men trots allt förbi.
Läge att köpa nya.
Skippade träningen pga. huvudvärk och allmän hängighet :-(
 
fredag 3/4 = läsning & exjobbshandledning
 
Kunde inte riktigt ägna mig åt DKV-ande idag, men morgonkaffet offrade jag inte.
Mia och jag zoomar!
Sedan var det bara att sätta igång.
Handledning av tre av exjobbarna. Jag hade bett dem skicka ett första utkast till introduktionen, så jag försökte ge feedback utifrån det.
Senare på eftermiddagen drog vi en snabb tir till stan för att hjälpa vårdbiträdet med storhandeln. Inte möjligt att bära, när man väntat så länge som de gjort.
Sedan hem igen.
Jag promenerade till gymmet och promenerade innan middagen.
Nu ser vi lite på Harry Potter och Fenixorden.
När jag köpte helgtulpaner, passade jag på att köpa tulpanljuslyktor. Sent på kvällen är det fortfarande trevligt att tända ljus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0