... och ändå är det redan lördag

onsdag 18/9 & torsdag 19/9 = mest rantande
 
Som alltid den här tiden på året är det många olika inslag på kursen jag ansvarar för.
Gäster och företagsmässa för både ettor och blivande exjobbare.
Började känna att jag inte riktigt hann med mig och bestämde mig för att stanna på jobbet på torsdag kväll. Barnafadern har sen handbollsträning, så vi käkade nära jobbet och sedan promenerade jag tillbaka.
Fantastiskt arbetsplats jag har.
Fick väldigt mycket gjort, vilken även hade den fördelen att jag kunde se fram emot fredagens DKV utan att behöva ta med administrationen dit. Däremot fick jag skippa den tänkta träningen. Men vad gör man inte för sinnesfriden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0