Inga cirkulationer ännu

torsdag 5/9 = ingen skillnad
 
I början av veckan kom ett par skor jag beställt.
Jag har försökt få tag i (nya) snygga vita sneakers ett längre tag, men nästan gett upp.
Äldsta dottern har ett par snygga svarta adidas med mockayta. Bytte taktik, provade ut rätt storlek, men svarta var slut. Så klart.
Mer av en slump hittade ett par, när jag surfade jag runt. En rosa färg som faktiskt tilltalade mig. Slog till och nu har jag använt dem i tre dagar.
Idag blev det en lite rumphuggen matlagning.
Vi saknade vissa basvaror, så Barnafadern bestämde sig för gröt och jag fixade en cole slaw och tog ett par skivor skinka. Quick fix!
Jag gillar verkligen att ha med rödkål. Det ser så läckert ut.
Har satt igång ett brödbak, och tittar på en engelsk deckare medan jag väntar på att linfröna ska svälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0