Fullt upp hela dagen

fredag 6/9 = två halvor
 
På fömiddagen hade vi handledning för projektgrupperna.
Jag träffade sju stycken, och min kollega övriga sex parallellt.
Dagen inleddes med ett besök från en av stans gymnasieskolor.
Sedan var det dags för avkoppling.
Började med lunch tillsammans med min trogna DKV-partner.
Tyvärr blev vi bara två.
Eftermiddagen blev precis så ljuvlig som man förväntar sig.
När veckan var slut åkte maken och jag på en ärendetur.
För på reparationsrea på sportaffär, där vi inte fyndade något.
Granne ligger en möbelaffär, så vi gick in där för att titta på soffor.
Finns en del att fundera på, men jag vill att det aktuella rummet ska vara färdigt innan jag bestämmer något.
Efter detta drog vi på stan för AW.
Bra slut på arbetsveckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0