Fort gick en vecka till

måndag 16/9 = vad jag minns
 
Mitt i förra veckan tog jag med syltburkar till den yngsta som plockat lingon (och svamp).
 
Satt kvar på jobbet en kväll, medan Barnafadern hade handbollsträning.
 
 
Mitt i veckan fick jag också ett så tråkigt besked från den äldsta, så jag bestämde mig för att åka till Uppsala på fredag kväll. Flyget var försenat, men det utnyttjade jag till att förbereda mig inför bedömarmötet på måndag eftermiddag.
 
 
Take off.
Blev mött på Uppsala C av mina två äldsta. #2 på väg hem till Stockholm och #1 för att ta med mig till sin lilla lägenhet.
Lördag gjorde vi en trevlig raid på stan. Mycket folk i farten eftersom det var Kulturnatten.
Vackert, men svalt väder.
 
Söndag gick vi till Friskis & Svettis och tränade.
Sedan tog vi pendeltåget till Stockholm och blev bjudna på mat hos #2.
 
Hemma sent på söndag kväll.
Bara att packa för tidig avfärd.
 
Iväg tidigt till Arlanda i morse. Jobbade medan jag väntade på hemresan.
Hann precis till mötet som jag jobbat med under helgen. Svara på mail och sedan hem för att få lite tacos av sonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0