[DKV] Fick en del gjort

fredag 20/9 = bra dag och besök
 
Alla barnen skulle komma hem till middag, sova hos oss och sedan dra söderut för att träffa sina kusiner. Då behövde vi komma på en bra middag. Vi bestämde oss för dn goda morotssoppan, och då ville jag baka ett bröd. Därför satte jag en kalljäst deg på morgonen.
Dagen blev så bra som jag hoppats.
Läste och skickade synpunkter till GU's ordförande på en remiss vi fått.
Sedan var det bara att läsa 30 poängs-uppsatser.
Vi satt på två hela dagen, trist för de andra att de inte kan vara med så ofta.
Vi hade det väldigt bra i alla fall och jag läste två uppsatser.
Jag läste en riktigt tjock uppsats, men det gick skapligt bra.
Så snart vi kom hem bakade jag ut brödet och satte igång med soppan.
Barnen anslöt lite eftersom och vi hade en trevlig middag tillsammans.
Den äldsta anlände sist, strax före midnatt. Alla sov över här för att åka tillsammans på lördag fm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0