Vilket roligt jobb jag har!

onsdag 9/10 = 6 timmars undervisning
 
Idag var det fullt upp.
Kodgranskning både för och efter lunch. En snabb kaffe  innan det var dags för frågestuga.
Av logistisk skäl hade jag stämt möte med yngsta dottern 17.10 för att få nyttja sportvagnen.
Då blev jag inbjuden på tacos!
Självklart tackade jag ja.
Trots att det kostade mig träningspasset.
När jag skulle åka fick jag erbjudandet att få några TFY-chilifrukter:
 
Klart jag tackade ja!
Skjutsade hem tvillingsystern och fick höra om hur eländigt det blivit hemma hos dem. Pf's bror har varit inneboende och nu misskött sitt jobb och hamnat i trubbel.
Tappat koncepterna och skrikit på både föräldrar och syskon. Nu ska de flytta nästa vecka och vi hoppas alla att de får vara på två igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0