Mönstret blev helt fel :-(

lördag 5/10 = bättre
 
Vaknade tidigt, riktigt utsövd efter 12 timmars sömn.
Vi hade några småärenden, så vi gjorde en liten utflykt på förmiddagen.
Barnafadern ville köpa en skjorta så jag kikade över kanten. när han provade.
Utan glasögon kisar jag när jag tar bilder :-/
Lite senare såg vi en lite annorlunda lampa, som möjligen skulle passa i vårt stora trapphus.
På kvällen satte jag mig med mitt virkmönster, och lyckades slutföra det.
Det stämde på sista rutan till och med.
Glad i hågen satte jag igång med luftmaskorna
Men 280??
Halvvägs insåg jag att detta blir något i hästväg.
Inte alls vad jag tänkt mig.
Det kan till och med vara så att detta är ett korsstygnsmönster och inte avsett för virkning.
 
Kräver lite tänkande innan jag går vidare. Ville gärna ha formen och det assymetriska mönstret. Bökaigt att rita helt själv dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0