Halkade igång

onsdag 16/10 = heldag i selen
 
Idag började jag 8.15, så jag ville ha lite tid på jobbet innan.
När jag skulle ta trappan ner till garaget halkade jag på översta steget och körde en riktig halkklassiker.
 
 
Åkte på ryggen utför hela trappan :-/
Klarade mig otroligt lindrigt undan.
Det bestående ontet blev ringfingret på vänster hand, som svullnade kraftigt på kort tid.
Tack och lov kom jag på att jag skulle ta av mig vigselringarna utifall det skulle bli riktigt svullet.
Nu i kväll ser det ut att vara mest leden, och att fingret blir blått. Det blåa beror nog mest på att jag äter blodförtunnande.
Hade 6 timmars undervisning idag. Kul men jobbigt.
Kunde inte förmå mig att träna när jag kom hem, så jag idkade lite sociala aktiviteter.  Ringde, i tur och ordning, Mamma, syster och Uppsaladotter. Videosamtal med de två senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0