Det här med att fylla år

helgen 26-27/10
 
I helgen som gick fick jag ta del av mer uppvaktning.
Mina svågrar och svägerskor hade en överraskning i beredskap.
Lördag morgon satte vi oss i bilen och drog söderut.
Först samling hos svärföräldrarna för lite FMK och sedan iväg.
Det visade sig att vi skulle till Glada Hudik.
Där blev det middag på en vackert belägen restaurang.
Efter det promenerade vi iväg till Kulturhuset och gick på show.
The Legends som hade två timmar med Elvis, Jerry Lee Lewis och Roy Orbison.
Trevlig produktion, men väldigt högt ljud för min smak.
I andra akten stoppade jag in mina hörlurar för att det inte skulle bli så jobbigt/smärtsamt.
Söndag morgon var lugn och behaglig. Vi satt i restaurangen till den stängde frukosten.
Tillbaka norrut, med stopp hos svärföräldrarna igen.
På söndag kände vi oss lite småhängiga båda två och nu är vi sjuka.
Nu är det bara något litet firande på jobbet kvar, tror jag. Vi var tre som fyllde i slutet av VT, och jag har bidragit till insamlingarna, men inget har hänt ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0