Tisdagsblues

tisdag 5/11 = sonen drog
 
Sitter kvar en stund på jobbet, innan jag ska på BG hos GBG.
Planen för dagen (och gårdagen) var att hinna rätta lite tentor.
Men det har varit tji.
Igår, inte en chans.
Idag: startade med 1.5 timmes 1-1 programmeringsundervisning.
Roligt, men lite oroande.
Sedan har det varit mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök, mail och besök,...
 
 
Ett par stycken hinner jag innan jag drar. Särskilt om jag slutar med den här aktiviteten :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0