Slutet av ännu en vecka

Torsdag 7/11  klippte jag mig på morgonen.
 
Åkte direkt för att fixa lite lunch på ICA ÅC.
Kunde inte mostå ett uppenbart fynd.
2-pack för 15:-
På hemvägen handlade vi, och Barnafadern kunde inte motstå en utmaning: En pinjekotte.
Fredag 8/11 var en ordinarie fridag:
Till veckan byter vi dag, av flera skäl, och kör redan tisdag.
Då kommer jag sannolikt att hinna med de två 30-poängsuppsatser jag har kvar.
På kvällen gjorde vi en after work och testade ett nytt ställe.
Gott.
 
Lördag 9/11 satte jag igång med tentorna igen
 
Till lunch anlände tvillingarna, så vi åt tillsammans och hade trevligt ett par timmar.
Tittar man på den genererade handdisken, kan man tro att det var väldigt avancerat.
Sedan tog jag upp rättmingen igen och satt tills det var klart.
Sååå skönt att vara klar.
 
söndag 10/11 = dubbel förlust
 
Långsam skön söndag förmiddag.
På eftermiddagen skjutsade jag Barnafadern till handbollens samling, handlade för middagen och åkte tillbaka hem. Plockade upp vårdbiträdet och skjutsade hem henne, på väg till matchen.
Dubbel förlust.
Laget rasade ihop med 15 kvar och förlorade klart efter en i övrigt helt jämn match.
I pausen drack vi kaffe och då inser jag att jag tappat en bit av en tand. Antagligen helt odramatiskt för jag hade inte bitit i något. Måste ha svalt den?!
När vi kom hem grillade vi en pepparbiff och gjorde sallad.
Jag tog de sista av våra egna tomater.
I stort sett alla vi tog in har rodnat, och blev goda att äta.
Tacksamt att odla, tydligen.
Tyvärr har träningen nu legat nere i två veckor. Tror jag ska gå till gymmet en sväng i morgon coh prommenera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0