Inget att blogga om?

tisdag 19/11-lördag 23/11 = ditten och datten från veckan som gick
 
Någon gång i veckan kom jag på vad som var fel med speglingen i excel.
När jag gjorde spegling på övre halvan, la jag ett ickevärde i rutor utan x. Trodde jag, i alla fall.
I själva verket låg det något där. Nu blir det rätt.
Målet var att ha ett ickesymmetrsikt mönster, så nu utgår jag från mitt ursprungliga (broderi)mönster och skissar i ett minder rutnät. Det går inte att få samma detaljnivå då, så jag får free-stajla lite.
 
Fredag var fredad dag = [DKV]
Först fick jag sitta ensam några timmar, eftersom min kompis fått en klipptid.
Trots det fick jag en hel del gjort och sedan hade vi en bra fortsättning på dagen.
Till lunch var vi tre. Trevligt att vi kan ses en stund så där.
lördag 23/11 = saffransdag
 
Lagom dag att baka saffransbröd inför 1:a advent.
Tyvärr känner jag mig inte pigg, så träningen får anstå. Men hur lång tid ska det ta egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0