Bara 100 kvar

måndag 18/11 = handledning och räkneövning
 
Idag tog jag några tag i granskningsköerna på morgonen.
Det ska vara klart nu på fredag, och morgon har jag ingenting inbokat, så de 100 som återstår ska nog hinnas med.
Idag hade jag ett stvl-samtal och ett längre pass med handledning (2.5 timme).
Syster har inte fått sitt andra barnbarn idag, och var trött efter barnvaktandet, så de kom inte hit för att äta. Budet nu är att det blir snitt på onsdag.
Nu på kvällen har jag börjat jobba med mitt virkmönster.
Eftersom jag ska designa själv vill jag gärna automatisera lite.
Har tidigare speglat mönster med hjälp av excel, så jag försökte mig på det igen.
Funkar väl sådär...
 
 
På något sätt har jag inte riktigt förstått hur indexeringen fungerar.
Jag har speglat övre vänsta kvadranten från den övre högra.
Kopierat värdena till nytt blad, och vill nu spegla den övre halvan till den nedre. Rätt till höger men inte till vänster??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0