Tryggheten är påbörjad

torsdag 2/5 = tillbaka i selen
 
Idag bestämde jag mig för att försöka komma igång med nästa del av vårt lilla forskningsprojekt, som min fiffige kompanjon namngett Tryggheten, eftersom det förra hette Otryggheten.
Förmiddagen gick åt till annat, t.ex. att sortera i papper, kasta och arkivera det som är avklarat.
Sedan körde jag ett beprövat trick, och stämde träff med min kompis Odhner.
Här har jag suttit många timmar. Fått en hel del gjort genom åren.
Så nu har jag tagit mig igenom den första mastersuppsatsen.
Rena grekiskan, både bokstavligt och bildligt. Något om gateways till Internet of Things (IoT). Ikväll ska jag bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0