Tog lite ledigt på em

tisdag 30/4 = sista april
 
Strax efter lunch fick jag med mig yngsta dottern på en tur till lågprisaffären.
Hade två saker jag skulle köpa, som bara finns där, men kom ut tomhänt.
Vilken besvikelse.
Då åkte vi på det lokala, och rätt mysiga, fiket och drack kaffe.
Jag uppskattar verkligen att få ha små oprententiösa träffar med barnen.
En eller flera spelar inte så stor roll, men en och en har ju varit en mindre vanlig händelse tidigare, så jag njuter. Att få umgås med sina vuxna, coh så otroligt trevliga, barn... Vilken gåva.
I vanlig ordning gjorde Barnafadern och jag inget särskilt.
Jo, jag virkar upp rester:
Benontet gjorde att jag sköt på träningen  en dag.
Semi-finaler i Champions leauge pågår, så det såg vi på.
Tottenham - Ajax, 0 - 1.
Ingen höjdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0