Pajjade mitt knä?

måndag 13/5 = Projektförslagsläsning
 
Jag började med att läsa igenom de 17 projektförslag som kommit in.
Skrev ner lite frågor av allmän karaktär.
Och sedan hann jag inget mer. Det här kommer att bli jobbigt.
Måste vara klar på fredag morgon.
Sedan var det dags att dra till stan för att plocka upp äldsta dottern som varit till optikern.
Hon hade inget synfel, vilket var bra.
En liten nackdel är att ev. glasögon var vår 30-årspresent, så nu får hon och vi fundera ut något bättre.
Jag hade ett ärende på stora köpcentrat på södra slätten, men vi fick åka hem och byta bil först.
Efter att traskat runt hela anläggningen skulle vi handla några livsmedel. Vid kassan böjde jag mig ner efter en papperskasse. Då skar det till i mitt högra knä, på ett sätt som jag aldrig varit med om. Kunde inte resa mig upp själv. Otroligt smärtsamt. Det blev snabbt bättre, men inte helt ok.
VAD VAR DET?
Ännu en grej :-(
På kvällen bakade jag en nötlimpa och vi såg Sverige skåpa ut Norge med 8 - i Hockey-VM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0