Händelserik dag

torsdag 16/5 = mer arbete
 
Lite ditten och datten på fm.
Lunchseminarium om generiska färdigheter.
Under lunchen inträffade något obehagligt.
Min kollega satte i luftstrupen och kunde inte andas.
Just som en kunnig kollega skulle göra en Heimlich manöver så lossande det, tack och lov.
Usch!
Efter lunch var det dags för möte #3 kring DoA-utveckling.
Det har framkommit en del god idéer och nu börjar det vara dags för lite konkret utvecklingsarbete. Eftersom jag har så dåligt komihåg, försöker jag samla ihop mina mötesanteckningar.
Hemkommen tittade jag på Sverige - Österrika (9-1), virkade och bubblade.
När matchen var slut renskrev jag mina anteckningar och mailade övriga deltagare.
Man får ju ta på sig det man klarar av.
Nu ska jag avsluta mina förberedelser inför alla presentationer i morgon. Tur att bedömmargruppen består av människor jag känner förtroende för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0