Sista undervisningsinsatsen 18/19

tisdag 11/6 = flera möten
 
Ett som jag inte riktigt visste varför vi bokat, men det blev väldigt produktivt. Jag sammanfattar, som vanligt eftersom det då känns som att jag bidrar lite mer.
Efter lunch hade jag annonserat ut en frågestuga inför sista tentamenstillfället på programmeringskursen. Mot alla odds kom det 6-7 personer.
Spåra rekursion, dubbelloopar och faktorisera kod var det som behövde illustreras.
Men även jag är ringrostig, och mindes på en del notationsdetaljer eftersom. När kursen är igång gör man sånt här hela tiden, så då sätter sig nomenklaturen bättre. Höll på 60 minuter över tiden, så jag antar att de tycker att det hjälper.
Sol och klarblå himmel, men bara +11 på vägen hem.
Ont i benet gör att jag tar en vilodag till. Tittade på Sverige - Chile i damernas fotbolls-VM. Sverige vann till sist med 2-0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0