Lila dag

måndag 3/6 = dags för första halvan oppositionsseminarier
 
Idag fick jag lov att steppa upp lite.
Hade med uppsatser hem över helgen, men läste jag?
(retorisk fråga)
Tack och lov var det en av "mina" idag, och dessutom flyttad till slutet. Så jag fick lite mer tid att läsa de jag är examinator på.
Kavaj tycker jag är ett måste, för att markera att jag tycker detta är ett speciellt viktigt tillfälle.
Blev lite oense med barnen om väskan är cerise eller lila.
Beror kanske på vad man jämför med.
Barnafadern var deltidspensionär hela dagen och snickrade på köksträdgården. Kvällen ägnade jag åt att läsa två av de tre jag examinerar, men orkade inte den tredje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0