Köksträdgåreden tar form

tisdag 4/6 = kollegan ansluter till klubben
 
Ett stort
till min kollega och mycket goda vän som idag firar samma årsdag som jag nyss gjort.
Idag var det mer intensivt med seminarier.
Jag hann inte riktigt läsa den tredje innan det var dags, men där hade opponenterna gjort ett riktigt bra jobb.
Under dagen gjorde Barnafadern färdigt inramningen till köksträdgården.
Under middagen fick jag ett sms från GBG, som var på väg hit för BG.
Det hade jag helt glömt bort, men det var trevligt.
Några av buketterna är fortfarande rätt fina.
Lyktorna tänder jag så fort jag kan.
Så det blev ingen träning i dag heller. Å andra sidan var vädret verkligen inte lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0