Grov/otrevlig - ryggskott på köpet?

tisdag 18/6 = tentamensrättning
 
Rättat tentor i stort sett hela dagen.
Det är rätt ok, även om man ibland blir lite deppad över att vissa saknar de mest elementära färdigheter.
En student skrev att hen, på grund av mina tidigare kommentarer, undanbad sig mig som rättare.
Jag blir mest nyfiken.
CSEd möte på eftermiddagen.
Alltid intressanta diskussioner om centrala frågor.
I rabatten har aklejan  slagit ut.
Och fetbladingarna.
Nu väntar jag bara på de nya liljorna, som jag inte sett ett spår av ännu.
Tio stycken.
 
I morse när jag satte mig vid köksbordet högg det till nåt förfärligt i ryggen. Kunde knappt knyta min skor sedan?! Är det straffet eller gammdomen, eller båda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0