MInns inte

torsdag 25/7 = middag på stan
 
Har haft fina dagar på gräsmattan.
Har satsat på att äta utomhus, vilket har fungerat skapligt.
Tisdag kväll satte äldsta dottern oh sonen upp poolen.
11 grader till att börja med.
Tisdag kväll satte jag dessutom en kalljäsningsdeg, som jag bakade ut onsdag morgon.
Det lät som att ätarna uppskattade dem.
Passade bra till kycklingsalladen i paviljongen.
Jag hade också bakat två kladdkakkor. En vegansk brownie och en riktigt bra kladdkaka med blockchoklad och kakao. Fanns ingen annan lösning eftersom den äldsta inte tål soja, och veganen inte äter produkter med mjölk i.
Idag badade äldsta dottern och jag!
Hon har en teori om att jag ser brun ut för att jag har så mycket fräknar.
Kanske kan stämma?!
Vädret ser ut att bli bra ett par dagar till:
Men sedan....
Nåja man får passa på att njuta när det ges tillfälle. Ingen träning har det blivit sedan i söndags. Då gick det lite bättre än på hela sommaren, på korta standardrundan. 2 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0