Mera sol

söndag 21/7 = gräsmattedag
 
Efter frukost drog jag in till stan för att hämta 08-dottern och fjällvandrarna (#5+pv).
Väl hemma hade vi en najs dag på gräsmattan.
Vi testade en Jamie Oliver rätt till middag (ute).
Pasta, zucchini, citron, mynta och parmesan.
 
Vi fick inte tag i gul zucchini, så det blev bara gröna.
Aningen lite citron och mynta, men annars verkade det smaka bra.
Glömde helt bort att fixa något till mig själv 😯
Värmde snabbt lite rester.
Nu har vi spelat ett par cuper Mario Kart, och barnen fortsätter med brädspel.
Barnafadern och jag vilar oss.
Ansträngande med semester.
Löppassen lyser däremot med sin frånvaro.
Orkar jag dra iväg nu...??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0