Tiden är ur led

tisdag 8/1 = testade bullarna
 
Avslutade rättningen av obligatoriska uppgifterna.
Mängder av stvl-frågor, på dörren.
Hade bokat in ett forskningsmöte på em, men jag hade helt glömt det och var oförberedd, sp vi sköt på det till torsdag. Då var det äntligen dags att ta tag i kursen som snart börjar :-(
Insåg att jag borde kalla till ett möte med arbetslaget, så jag kvickade ut en doodle.
Försökte snygga till planeringen och leta lite inspirationsmaterial till inledningsföreläsningen.
Tanken var ju att "börja med frågan".
Om jag bara visste vilken den är....
Upptäckte att sekundvisaren trillat av (igen, tror jag).
Bestämde mig för att träna direkt efter jobbet i morgon istället för idag :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0