Lågfartsdagar

lördag 29/12 = dammiddag
 
Mina närmaste kolleger och vänner skulle komma hit på mat och trevligheter, men fredag fick vi besked att en tyvärr fått feber och därför inte skulle komma. Självklart träffades vi ändå.
Vi börjar vara ett strävsamt gammalt par som följts åt under så många år. Glädje och sorg har vi delat och fungerat som klagomur när det varit tungt på jobbet. Vilken gåva att ha en sådan person nära sig på jobbet. Personligt också såklart. Förutom besök fick jag fick en så fin gåva. Två änglar, som jag ser som symbol för vår vänskap.
Tack Lena för änglarna och för att du har ett så rymligt hjärta och alltid lyssnar.
Vi åt tillsammans och hade så så trevligt.
 
söndag 30/12 = pusselavslutning
 
Ganska låg fart och en hel del pussel blev det den här dagen.
Mario kart, självfallet.
Pusslet avslutades kl. 18.
I år nöjde vi oss med 2000 bitar vilket visade sig vara precis lagom. Det är skönt att det är klart innan nyår tycker jag. Då har det legat ca en vecka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0