Inte på jobbet

söndag 27/1 = ledig dag
 
För att hinna träna hade dottern och jag bestämt att gå till gymmet på förmiddagen.
Så det gjorde vi.
Försökte springa lite intervaller för att få upp tempot. Uthärdligt när det är i kortare stunder. Det är när jag vill springa lite längre som vilken fart som helst känns omöjlig. Har ingen marschfart längre.
Sedan var det dags för lokal damhndboll. Komfortabel seger.
Plockade upp yngsta dottern med sambo på vägen hem.
Vi åt pulled pork och efter maten satte sig barnen och spelade Seven wonders. De är snart klara och jag ska skjutsa tillbaka stadsborna.
Under tiden har jag löst södagsXet.
Har tänt ljuslyktorna och latar mig i soffan. Loggat min träning oxå.
Nu räknas det poäng i spelhålan, så då är det nog strax dax för en taxitur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0