Fel saker

tisdag 15/1 = orosdag
 
Idag var det flera saker inbokade, som jag helst sett att de legat någon annan vecka.
Oron över kursen ligger där hela tiden och gnager.
Hur ska jag hinna?
Ljuset i våra korridorer är som sagt frånvarande, men utanför support är det trevligt ändå.
På eftermiddagen kom dock ljuset i två av korridorerna igång (min t.ex.).
Ägnade en stor del av förmiddagen till att få min stationära dator uppdaterad.
Operativsystemet, Office-paketet och Python 3 installerat.
Som vanligt ser det rätt ut just i början, men sedan börjar krånglet :-(
Hade tänkt spara det där till en bra bit inpå terminen, men insåg att jag behöver Python 3 och då var det bättre att uppgradera OS X först.
Fredagsblommorna är en dryg vecka och ser oförskämt pigga ut.
Ikväll har jag varit på BG hos GB. Vi är allt bra skröppliga vi, men vi har också mycket att vara tacksamma för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0