Två träningar

onsdag 20/2 = tiden går utan synbar effekt??
 
Jag har gett upp och insett att i stort sett varje dag behöver jag ägna morgontimmarna fram till FMK med att hantera mailärenden.
Ok.
Idag var kollegan och jag iväg på
Inget nytt under solen.
Själva dagen är nästa ondag 27/2.
Lika överraskande varje år.
Vi är lite sura på att våra side kicks aldrig ens hör efter om vi tänker gå.
Föredömligt kort i alla fall. Klart på mindre än en timme.
Efter en snabb middag körde vi två cuper Mario Kart, men Toadette var inte i form.
Konstigt, hon ser alltid så glad ut?!
Sedan traskade jag iväg till gymmet.
Sprang intervaller 5*400m i lite högre tempo än tidigare.
Väldigt trött efter den sista.
Förut orkade jag 14*400.
Nu sitter jag i soffan och loggar min träning. Till vilken nytta? Jag tränade ett pass i söndags också, och i går var jag på BG hos GB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0