Nästan bara skottning

fredag 8/2 = snöskottning
 
När vi kom hem från univ. satte sonen och jag igång att skotta. Äldsta dottern hade skottat tidigare på dagen, och Barnafadern var på disputationsfest.
Men vi fick bort allt.
 
lördag 9/2 = innebandy
 
Har längtat efter att se innebandy, så idag åkte vi för att se "seriefinalen" mellan IKSU och KAIS Mora.
Superkul.
Sedan följde yngsta dottern med bf med hit för middag och brädspel.
 
söndag 10/2 = mera snö
Gick ut direkt efter frukost
In för kaffe och sedan gick jag ut igen.
Två gånger fick jag skotta plogvallar.
När armarna inte lägre lydde gav jag upp, men då var det bara översidan av huset kvar. Det tog sonen hand om.
Efter denna ansträngning bestämde jag att det fick räknas som dagen träning.
Nu snöar det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0