Mot ljusare tider

måndag 4/2 = nu känns det lite bättre
 
Såå skönt att inte ha några akuta måsten.
Den här veckan har nästan ingenting inbokat, så nu får jag lite andrum.
I fredags skickade jag schematekniska frågor till //-kollegan och i morse fick jag en del svar. Kollegan var långt ifrån nöjd, men jag tycker kanske att jag redan blivit lite överkörd. Nu höll jag emot och hävdade att jag redan gjort så pass mycket anpassning i mitt upplägg. Kan tänka mig att detta blir ett incitament för mer genomtänkt samordning framöver.
Inte gjort ett skapandes grand på hela kvällen. Jo, jag har sett ikapp en serie (2 avsnitt á 55 minuter) som Barnafadern tycker verkar lite intressant. Australiensiska Code.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0