Kusinbesök och filmer jag borde osett

lördag 2/2 = kvällsdegning
 
Forsättningen på fredagskvällen: Efter att ha ätit med min kusin på stan skjutsade vi henne till flyget.
Vi hade inte varit hemme länge när hon ringde och sa att henns flyg var försenat och strax därefter fick hon besked att det var  inställt. Så jag hämtade henne och hon stannade kvar hos oss. Vi såg en inte så bra film, Close med Noomi Rapace.
Gemensam frukost och sedan ett försök med flyget igen, mitt på dagen. Därifrån åkte jag och köpte lampan och sedan till jobbet.
Fick en del gjort, trots att det såklart alltid finns mer att göra.
Tyvärr väntar jag på svar från //-kollegan, när det gäller schemadetaljerna.
Jag vill inte meddela schemaändringar innan de är riktigt fastlagda.
Jag blev väldigt nöjd med lampan på rummet.
Ikväll har vi sett första avsnittet av en serie Tidelands. Men det visade sig att den hade övernaturliga komponenter. Sånt är vi inte så intresserade av, så det blir inte fler avsnitt av den för mig.
Inann dess såg vi en film som hette Survivor, med Pierce Bronan. Inte så väldigt bra den heller. Påminde mycket om Schakalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0