Jobbar på semestern

måndag 9/12 = extrainsatt pass
 
Ursprungligen hade jag planerat att ha en frågestuga i fredags, eftersom programmeringskursen har omtenta i morgon onsdag.
På grund av begravningen fick jag ställa in det och ta det måndag i stället.
Då hade jag dock semester :-(
Nåja jag åkte in till jobbet precis till 15, och döm om min förvåning när det dök upp ca 12-15 personer. Självklart var det gamla klassiker som behövde redas ut. Adresser, pekare och rekursion. Dessutom märks det tydligt att de inte har så bra koll på funktionsanrop och parametrar.
Medan jag försökte reda ut det där, var Delpensionären iväg och handlade ett takräcke, SAMT
Julpussel 2019!
Christmas tree market (Julstämning) av Jan van Haasteren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0