Ett axplock

tidigare i veckan
 
Många olika saker hitills  i veckan.
 
Måndag skulle jag ha semester, men fick flytta till tisdag pga. möten. Flytterskan (#2) och Barnafadern drog till IKEA.
 
Tisdag Trots semester, skulle trion gammtanter på jobbet bli uppvaktade vid 15-fikat.
Så jag åkte in just innan. Direkt det var klart, var det dags för IKEA (igen, för Barnafadern och flyttfia).
Blev trött och satte mig en stund medan Barnafadern och flytterska letade Baggmunk i Tag-själv-lagret. När jag gick därifrån lämnade jag min handväska på golvet.
Men en vänlig person hade sett den direkt och lämnat den till kundtjänst.
Tack för goda människor.

Övre bilden utsikt från min utmattade position.
Dottern bjöd på "flyttpizza" på stan och sedan drog vi till henne för att bära in alla platta paket.
 
Hemma igen 22.
 
onsdag 18/12 = bara möten
 
Idag gick mesta delen av tiden åt till möten, varav en var en docent-föreläsning, eller lärarprov som det  heter.
Nu ska jag släpa mig till gymmet. Har inte varit där sedan tisdag förra veckan :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0