Sista semesterdagen sommaren 2019

onsdag 7/8 = tog en tur på stan
 
Vädret inte så lockande, så vi tog en tur till stan.
Två ärenden.
Köpa te och torskrygg.
Gokaffe dricker man väl alltid?!
Jag tog en raw-boll för att lyxa mig sista semesterdagen.
När vi kom hem upptäckte vi att yngsta dottern glömt sin bal med toapapper i bilen.
Men krisen är inte total, så jag lämnar av den i morgon när jag ändå ska in till stan och jobba.
Satt en timme ute, medan det var sol.
Nu ligger jag i soffan och läser, med korta avbrott för blobbande (=bubblande + bloggande).
Undrar om det finns några att dricka kaffe med, i morrn' på jobbet? Undrar hur länge man pallar vara där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0