2 dagar kvar

måndag 5/8 = ganska skönt
 
Efter frukost och lite blomvattning m.m., skjutsade jag sonen till tåget. Han ska cykla på Gotland en vecka med sin flickvän. Sedan åkte jag hem till #5, där #4 redan fanns, för att lämna bilen till ett bärplockningsprojekt. Kaffe fick jag och sedan skjutsade de hem mig.
Resten av dagen kämpade jag på ute.
Inte riktigt lika skönt som igår, men man får ta det som bjuds. Vi höll i alla fall ut och middagade ute. Rester såklart.
Nu läser jag "fjärde" delen i Milleniumtrilogin.
Har lyssnat på den som ljudbok tidigare, men tror att jag missade en del :-D
Vid halvåtta kom äldsta dottern tillbaka från Denia, Alicante. Hon fick nästan vända i dörren för att ta sitt nattskift på äldreboendet.
Nu har jag två dagars semster kvar. Jag har inget emot att börja jobba, det enda problemet med det är att det är så långt till nästa sommar :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0