Vissa möten är mer ansträngande än andra

onsdag 10/4 = ännu mera möten
 
Ännu en dag vigd åt stvl.
Hade ett obokat och ett bokat möte som tog en del energi.
Människor som har speciella livsvillkor är krävande att möta.
I huvdsak för att man inte vet vad som är bäst för dem.
Den ene gav intryck av att vara hårt medicinerad och den andre hade korta ångestattacker med några minuters mellanrum.
Vad säger man och vad gör man?
Amatörmässigt är det såklart och kan därför bli helt fel.
Hoppas det inte blev så mycket fel idag.
Jag försöker att lyssna och anpassa konstruktiviteten.
Men vad vet man?
Solen sken idag, men flera minusgrader så det var inte lockande att vara ute.
Så här såg det ut för en vecka sedan:
Nu har vi sett sista avsnittet av The tunnel. Den blev väldigt invecklad på slutet, vilket kanske är det realistiska.
Med dagens sista energi gör jag lite öglor:
Jag hade hoppats att jag skulle orka baka lite bullar till mamma i kväll. Funderar på att åka en sväng till henne till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0