Milrundan och middagsgäster

söndag 28/4 = sol, men lite kallt
 
Efter en skapligt tidig frukost, med efterföjlande söndagsfavoriter:
så satte jag iväg på dagens löprunda.
Försöker vänja mig vid milen, så det blev vanliga rundan.
Fint väder, men ganska svalt. Bra för svettisar.
 
 
Det var ingen skillnad mot tidigare, tyvärr.
Intervallerna verkar inte göra någon skillnad för orken och farten.
Vet inte hur jag ska hantera detta, för det är riktigt trist att det aldrig känns bättre. Jag behöver se förbättring för att orka plåga mig och fortsätta fast det känns motigt.
Äldsta dottern skulle åka till Barcelona tidigt kväll, så vi har ätit middag ovanligt tidigt. Vid 15 kom vårdbiträdet och B hit för att äta med oss. Trevligt eftersom de inte kunde komma ågot under påsken. Sedan tog de med systern till flygplatsen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0