Jag ligger efter

onsdag 17/4 = halv semesterdag
 
Första gången på länge som det kändes ok med en ledig dag.
Så i morse sökte jag semester för idag och i morgon.
Hann en hel del på förmiddagen så det kändes bra att checka ut strax efter lunch.
Hämtade #4 och åkte in på stan.
Vi hade ett uppdrag att köpa en varmluftsborste till barnens farmor, som fyllt år för två veckor sedan. På fredag kommer de hit tillsammans med Barnafaderns bror och äter middag med oss. Sover över och åker hem på lördag.
Efter middagen skulle jag koppla av med ett korsord som blivit liggande från hösten.
När jag var klar insåg jag att visserligen var kvar sen hösten, men den för två år sedan.
Snacka om att jag ligger efter med kryssandet.
Den sista rutan vet jag inte lösningen till...
Såg just lite reklam.
When you are starting to look tired...
...köp mer produkter
Jag hade kanske gissat på tagga ner, eller nåt'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0