Tvärtemot hur jag brukar göra

lördag 1/9 = ojag
 
Vårdbiträdet och jag hade bestämt att göra en liten sväng.
Hon för att titta efter en speciell hylla och jag för att titta på ett tänkbart porslin:
För en vecka sedan blev jag så less på att vi inte får ihop mer än 4 tallrikar av Grön Anna.
Trots att jag lagt ner rätt många timmar på att försöka komplettera, men även hitta en ny serie att satsa på till vardags, så bestämde jag att nu är det färdigvelat.
På MIO hittade jag Zebra och idag åkte jag dit för att handla.
Allt fanns inte inne så jag beställde, för att få allt samtidigt.
Det var lite leveranstid, 6 veckor, men det kan inte hjälpas.
Väldigt ojag.
Sedan åkte vi på ett konditori och drack kaffe.
I samma lokaler finns en liten inrednings-/klädesbutik så vi tittade lite där efter kaffet.
Jag har kämpat för att hitta en tunn svart kavaj, provade säkert 15 st i torsdags på stan, men nu hittade jag den här:
Den var på rea och duger lika bra som en kofta.
Inte så enfärgt svart dock :-(
I samma lokaler ligger också en blomsteraffär, så för tredje gången i år  sätter jag nya blommor i blomlådorna.
Nu ska jag plåga mig ut i naturen för en pliktrunda.
Tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0