Fixade hämtningen

torsdag 27/9 = projektredovisningar
 
Den här veckan har varit intensiv, och kommer att vara det in i kaklet.
Minst en valinfoträff varje dag, fortfarande behörighetsärenden, programbyten och andra stvl-ärenden. Hela eftermiddagen idag, och i morgon, med projektredovisningar. Jag har hört dem förut.
Kursen lever sitt eget liv och jag springer efter som en dåre. Aningen sen med allt, tyvärr. Jag har aldrig haft så många fel vad gäller lokaler och datum som i höst. Finns eg. bara ett sätt att reducera det problemet. Det får bara finnas en enda källa till information.
VI höll på i stort sett till fem, men alla var allt från ok till riktigt bra. Kul!
Sedan till rummet, snabbt plocka ihop pryttlarna och ge sig av hemåt.
Måste ju hinna till paketutlämningsstället före 18.
Dags för mina
Jag har ett par som jag tycker är väldigt snygga, men har jag dem på en hel dag får jag ont i fötterna.
Jag kan sitta och stajla i dom, men inte gå i dem varje dag.
Det är dags att växla till höstutrustning och då passar inte mina vita sneakers så bra längre.
Men nu har jag hittat ett par promenadskor!
Tja, skillnaden är väl uppenbar.
Snygga resp. fotvänliga.
Nu tycker jag nog att de nya är lite snygga också.
Jag har ett par blå mockaskor, men de har rätt tunn sula och inte en kanonläst för mina fötter.
De nya är betydligt mer påkostade och har, tror jag eftersom det är Ecco, en bättre läst.
Nu, precis nu, är frågan: ska jag orka cykla till gymmet bara för att fortsätta mitt varannandagstest.
Känns inte så kul att gå i morgon kväll och då blir det tre dagar emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0