Läser långsamt

fredag 26/10 = [DKV] - en bit i taget
 
En av DKvännerna stannade hemma med sitt sjuka barn idag, så det var den reguljära duon.
Jag var dessutom ensam i starten, eftersom min kompis hade ett möte.
Dags att ta tag i beskrivningen av utvecklingen av MAPS.
Så idag var det stora referensdagen för min del.
Dvs. jag fick lov att läsa lite igen, eftersom jag inte kommer ihåg vem som sagt vad om vad.
Vi satt i Nordliga rummet.
Trevligt, men i svalaste laget.
Jag bredde ut mig med alla mina referenser. Försökte fuskläsa, men det lönar sig inte, så till sist gav jag upp och gjorde jobbet. Lånade en bok från 1956 på UB och beställde en från tidigt 80-tal. Tänkte att jag skulle starta vid källorna.
Fortsatte av gammal vana att ta en OOTD.
Grå/svart/rosa blev det i morse.
Väl hemma var det inte mycket till aktivitet.
Inte mycket att se på TV heller.
Faktiskt ingenting :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0