Vilken dundertabbe :-(

måndag 26/11 = testar ett nytt recept
 
I går bakade jag saffransbullar.
Vill gärna ha det till 1:a advent, och dessutom ska jag ta med lite till mamma i morgon tisdag.
I går kom vårbiträdet med bf hit för att mellanlagra lite saker i flytten.
Dessutom skulle bf'en komma en sväng med möbler i kväll, så jag bestämde mig för att baka pepparkaksrutor till mamma istället för att gå till gymmet.
Jag åker ner till mamma i morgon bitti och följer henne till hörcentralen.
Nu kom det inget möbellass, trots att jag ställt in träningen. Men baket blev nog bra.
Har precis upptäckt en jättetabbe.
Vi har hela tiden antagit att svågerns middag skulle vara på lördag, men det visar sig vara FREDAG.
Nu går hela veckoplaneringen åt fanders.
[DKV] ska ha internat ute i obygden och jag har verkligen sett fram emot det.
Buhu.
Hur klantig får man vara??????
Inte så här i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0