För mycket av det goda?

fredag 9/11 = [DKV]
 
Tack vare rättningsgenombrottet igår kunde jag utan stress låta dagen ägnas åt DKV.
Arbetet är iofs en stressfaktor i sig, eftersom jag skriver på rapporten som redan är 9 månader sen. Vi har beviljats mer pengar på våra preliminära resultat?!
Jag har tittat på frekvenser:
Vad visar det???
Kom på att jag hade med de vi bedömt omöjliga att kategorisera. Tog bort dem:
Nu då??
Jag frågade den kritiska statistikern om tips och hon föreslog att jag skulle titta på medianen:
Det visar ingenting.
Det var bättre förr?
Jag har en teori om det, som jag inte vill uttrycka i skrift.
Men nu så är det helg.
I alla fall till en bit in på lördag, för då ska jag åka en sväng till jobbet.
Har en deadline på måndag som jag inte vågar chansa på att jag hinner den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0