Återupprättad självkänsla

torsdag 8/11 = gnetar på
 
Fick ett ryck igår och la en stund på att städa skrivbordet.
Mycket trevligare nu.
Men där sitter jag ju inte nuförtiden.
För även idag var det tentarättning hela dagen.
Min första insats har varit att rätta uppgift 2:
Ingen märkvärdig grej, men gissa om det går att krångla till (när man inte vet vad man gör)...
Har varit motigt eftersom kollegan seglat igenom flera uppgiter samtidigt som jag inte var klar med min första. Blev färdig strax efter lunch.
Sedan lyckades jag göra en uppgift till på eftermiddagen!! Helt plötsligt kändes det mycket bättre.
Hemkommen gjorde jag ingenting.
När Barnafaderna kom från handbollen körde vi två cuper i Mario Kart.
Todette på vespan vann båda :-
My girl!
Med två segrar i ryggen känns det helt ok att göra kväll. [DKV] i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0