Småpetar

fredag 4/5 = nästan inget inbokat idag heller
 
Även fredag var rätt ren i kalendern.
Så då vet jag inte riktigt vad jag har gjort när dagen är slut.
Vi hade ett intressant pedagogiskt seminarium på eftermiddagen.
Diskussionen fortsatte en timme efter att det var formellt slut.
Blev lite sugen att testa idén.
Dags för hockey-VM. Sverige tog guld 2017, så nu haussar media maximalt.
Vitryssland var inget större problem för Sverige.
 
lördag 5/5 = trevligare väder, tack och lov
 
Solen skiner och det är läge att vara lite utomhus.
Jag passade på att sopa bort gruset som vi använt på isen i vinter.
Många av gatorna i byn är sopade, men vår är kvar så det känns bra att jag hann.
Några vårblommor tittar upp i gamla rabatten.
Den "nya" ska ju tas bort, så snart det blir läge att flytta några växter.
När jag gick in hade det börjat blåsa lite, men jag ska testa om det går att sitta ute lite om en stund.
Benet känns inte bra och förnuftet försöker övertyga mig om att det kan vara osmart att träna nu. Jag klara knappt av att promenera :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0