Överraskande dag

måndag 7/5 = ??
 
Fixade med kursrapport, Doodlar för möten, projektsajt för sommarkompletteringarna..
 
tisdag 8/5 = dagarna flyter ihop
 
Den sjukskrivne skjutsade in mig till jobbet, för bilen skulle få sig en rotblöta.
Dessutom verkar han oförsk'mt morgonpigg.
Helt i onödan, enligt min ringa mening :-(
Arbetsmässigt var dagen väldigt lik gårdagen.
Jo, jag började leta ett par tentamensuppgifter till nästa tenta.
Ett trevligt avbrott var att jag fick gå iväg och äta lunch med min gamla kompis C.
Vi har bott grannar på två ställen tidigare.
Barn i samma ålder, många fina dagar ute på våra härliga altaner och mycket kaffe :-)
Av en ren slump dök en annan gammal bekant upp. Tror inte vi setts på 15 år.
Eftermiddagen lunkade på och Barnafadern hämtade mig 16.30.
Vi var djärva och valde fredagsuteätningen, trots att det är tisdag.
Så lyxigt att kunna göra så här :-(
Men jag hade hellre varit i Masnou :-(
På kvällen upptäckte jag att mitt lösa, ytliga födelsemärke på halsen på något sätt helt plötsligt var mer som ett knappnålshuvud. Så hur kontrollerar man det? Jo, man försöker ta en bild med fånkan :-)
Jag behövde inte testa så många gånger.
 
Jag har tittat på avsnitt tre av The handmaids tale, och blev helt plötsligt sugen på att läsa om boken.
Hittade den direkt i bokhyllan.
Nu har jag läst ca 50 sidor. När gjorde jag det sist??
Överraskade mig själv med att baka en plåt frökex också.
Lyckas däremot inte komma fram till min hälsocentral. Fysioterapeuterna har direkttelefon, men igår kunde de inte svara i telefon pga. sjukdom.
I morse var det så många som väntade så jag fick instruktionen att ringa lite senare. När jag gjorde det påstods det att de hade telefontid (som nu var passerad). Det hade inte framgått någonstans tidigare. Jag blir galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0