Första uteätningen 2018

onsdag 9/5 = ingen arbetstidsförkortning
 
Lyckades komma fram till fysioterapeuterna på min hälsocentral, och fick en tid fredag 25/5.
Jobbade på, och fick ihop tre förslag på uppgifter till tentan på tisdag.
Skickade dem till kollegan som också ska bidra med ett par.
Kvällen pretty regular. Sverige hade VM-match mot Österrrike. Oproblematiskt.
Iofs.: under matchen överraskade jag och bakade en nötlimpa.
torsdag 10/5 = sovmorgon
 
Såå skönt, att bara få sova tills man vaknar.
Stökade lite eftersom handbollslaget skulle komma hit och titta på SM-finalerna under dagen.
Damerna 13.30 och herrarna 16.30, och planen var att grilla hamburgare mellan matcherna.
Tjejerna tyckte absolut att vi skulle sitta ute, så då hjälpte de till att ta fram möblerna.
Jag satt själv på övervåningen och tittade, eftersom jag tyckte att resten kunde få vara själva och prata handboll.
Nu har vi sett ett avsnitt av House, och slötittar på Tjeckien - Ryssland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0